Bosch TES71121RW zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TES71121RW zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Geschreven voor: Bosch TES71121RW zilver

Na 2 jaar in bezit en fijn gebruik diverse mogelijk heden goede koffie en smaak en geen problemen is er na onderhoud beurt veel problemen geweest al een zetgroep geplaats en nu de koffie molen . Wij zijn ook maar met 2 personen dus erg snel versleten erg jammer voor zo n duur apparaat had een langere levens duur verwacht service van de bosch zeer slecht .En geen onderhoud laten doen op aanraden van Bosch

Plaatser 30-09-2014
Geschreven voor: Bosch TES71121RW zilver

Na 3 jaar door 2 personen matig gebruikt, is de zetgroep versleten. Voor €1300 gekocht, Bosch geeft toe dat het een exemplaar van de eerste versie is. Diverse onderdelen zijn nu verbeterd. We hebben de hoofdprijs betaald voor een matige kwaliteit apparaat. Hij is al na 3 jaar versleten.... Er kan nu een nieuwe zetgroep voor 240 in geplaatst worden. We zijn erg teleurgesteld in de kwaliteit en service van Bosch.

smidt087 08-09-2015

Heb de zelfde ervaring zeer slechte service bij Bosch onbetrouwbaar

smidt087 08-09-2015

Inderdaad de service is ver te zoeken . Wij hebben het apparaat nu ruim 2 jaar en op aanraden bosch onderhoud beurt laten doen €100 lichter en beschadigd terug lekkage en uit coulance een zetgroep ingezet daar zij vekeerd hadden gemaakt en nu 4 maanden later na 3 maal terug te zijn geweest een versleten machine terug . Doe nooit geen onderhoud beurt zonde van het geld

wvdakker 21-12-2013
Geschreven voor: Bosch TES71121RW zilver

Sinds paar dagen deze machine in bezit.
Na een goede Siemens S40 en een Delonghi debacle nu deze gekocht.
Het apparaat is stil en de kwaliteit van de koffie is prima. Koffie is in de standaard stand al heet. Veel heter dan vorige apparaten.
Verder is deze voorzien van een Aroma Double shot systeem zodat bij grotere koppen koffie in 2x wordt gemalen voor een goede smaak. Bij de vorige machines werd bij grote koppen de bovenste laag koffie slapper en de onderste laag sterker. Altijd eerst roeren. Dat is hier niet nodig.

Robuustheid en duurzaamheid valt nog niks over te zeggen.

wvdakker 07-05-2014

Na een half jaar nog steeds zeer tevreden met dit apparaat. Hij is stil en de Cappuccino/Latte macchiato smaken prima.

Het koffieverbruik met de Double shot system (2x malen) is wel hoger, koffie is ook stuk sterker.

Verder nog prima apparaat, maar dit heeft wel zijn prijs.

dieselmania 06-05-2014

Hallo Vraagje...u bent nu langer in bezit van deze machine.Bevalt hij nog steeds goed?Ivm wij deze misschien ook willen kopen. m vr gr Danielle